Improving the quality of literacy learning in the content areas: situational analysis of secondary level education in Botswana / Section for General Secondary Education, Division of Secondary Technical and Vocational Education

Сохранено в:
Шифр документа: 9Ин4140,
Вид документа: Документы международных организаций
Автор: United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
Опубликовано: Paris : UNESCO , 2005
Физические характеристики: VI, 45 p. : ill. ; 30 см
Язык: Английский
Предмет:
00000cam0a2200000 ii4500
001 BY-NLB-br866832
005 20211115151540.0
022 # # $a FR  $b ED-2005/WS/74 
100 # # $a 20061123d2005 m u0bely50 ||||ba 
101 0 # $a eng 
102 # # $a FR 
105 # # $a a z 000yy 
109 # # $a ra  $a ja 
200 1 # $a Improving the quality of literacy learning in the content areas  $e situational analysis of secondary level education in Botswana  $f Section for General Secondary Education, Division of Secondary Technical and Vocational Education  $g presented by International Reading Association 
210 # # $a Paris  $c UNESCO  $d 2005 
215 # # $a VI, 45 p.  $c ill.  $d 30 см 
320 # # $a Бібліяграфія: с. 34-35 
606 0 # $3 BY-NLB-ar31746  $a СЯРЭДНЯЯ АДУКАЦЫЯ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar45569  $a АГУЛЬНАЯ АДУКАЦЫЯ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar54760  $a АДУКАЦЫЙНАЯ ПАЛІТЫКА  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar50449  $a ЯКАСЦЬ АДУКАЦЫІ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar35540  $a НАВУЧАЛЬНЫЯ ДЫСЦЫПЛІНЫ  $2 DVNLB 
607 # # $3 BY-NLB-ar2099595  $a Батсвана, Рэспубліка  $2 BY-auth 
660 # # $a f-bs 
675 # # $a 373.5.014.5(688.3)  $v 4  $z rus 
686 # # $a 14.25.01  $v 5  $2 rugasnti 
686 # # $a 14.91  $v 5  $2 rugasnti 
710 0 2 $3 BY-NLB-ar176178  $a United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization  $4 070 
712 0 2 $a International Reading Association  $4 070  $4 070 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20061123  $g psbo 
801 # 1 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20061208  $g psbo