Activating policy levers for Education 2030: the untapped potential of governance, school leadership, and monitoring and evaluation policies

Сохранено в:
Шифр документа: 1И//845294(039),
Вид документа: Документы международных организаций
Автор: United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
Опубликовано: Paris : UNESCO , 2018
Физические характеристики: 130 с. : іл. ; 24 см
Язык: Английский
Предмет:
00000cam0a2200000 ii4500
001 BY-NLB-br0001765007
005 20220504125251.0
022 # # $b ED-2018/WS/39 
100 # # $a 20220426d2018 k u0bely50 ba 
101 0 # $a eng 
102 # # $a FR 
105 # # $a a z 000yy 
109 # # $a ra 
122 0 # $a d2030|||| 
200 1 # $a Activating policy levers for Education 2030  $e the untapped potential of governance, school leadership, and monitoring and evaluation policies 
210 # # $a Paris  $c UNESCO  $d 2018 
215 # # $a 130 с.  $c іл.  $d 24 см 
320 # # $a Бібліяграфія: с. 120―130 
606 0 # $3 BY-NLB-ar54760  $a АДУКАЦЫЙНАЯ ПАЛІТЫКА  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar2641187  $a КІРАВАННЕ АДУКАЦЫЯЙ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar21222  $a АДУКАЦЫЯ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar1862  $a АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar23694  $a ПЛАНАВАННЕ  $2 DVNLB 
620 # # $3 BY-NLB-ar1622749  $d Парыж  $a Францыя  $2 BY-auth 
675 # # $a 37.07  $v 4  $z rus 
675 # # $a 37.091.113  $v 4  $z rus 
675 # # $a 37.014  $v 4  $z rus 
686 # # $a 14.15.15  $v 6  $2 rugasnti 
686 # # $a 14.01.75  $v 6  $2 rugasnti 
710 0 2 $3 BY-NLB-ar176178  $a United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization  $4 070 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20220426  $g RCR