Language, literacy and learning in primary schools: implications for teacher development programs in Nigeria / Olatunde A. Adekola

Сохранено в:
Шифр документа: 1И//539884(039),
Вид документа: Документы международных организаций
Автор: United Nations. World Bank
Опубликовано: Washington : The World Bank , 2007
Физические характеристики: XIV, 58 с. : табл., дыягр. ; 26 см
Язык: Английский
Серия: World Bank working paper № 96
Africa human development series
Предмет:
00000cam0a2200000 ii4500
001 BY-NLB-br0001254137
005 20170628131010.0
010 # # $a 0-8213-7048-0 
010 # # $a 978-0-8213-7048-3 
100 # # $a 20151224d2007 k u0bely50 ba 
101 0 # $a eng 
102 # # $a US 
105 # # $a a z 000yy 
109 # # $a ra 
200 1 # $a Language, literacy and learning in primary schools  $e implications for teacher development programs in Nigeria  $f Olatunde A. Adekola 
210 # # $a Washington  $c The World Bank  $d 2007 
215 # # $a XIV, 58 с.  $c табл., дыягр.  $d 26 см 
225 1 # $a World Bank working paper  $x 1726-5878  $v № 96 
225 1 # $a Africa human development series 
320 # # $a Бібліяграфія: с. 57―58 
606 0 # $3 BY-NLB-ar20011  $a ПАЧАТКОВАЯ АДУКАЦЫЯ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar2255143  $a НАВУЧАННЕ МОВЕ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar35570  $a НАСТАЎНІКІ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar8270  $a ПІСЬМЕННАСЦЬ (адукаванасць)  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar21226  $a АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ  $2 DVNLB 
607 # # $3 BY-NLB-ar20725  $a Нігерыя  $2 BY-auth 
620 # # $3 BY-NLB-ar3369206  $d Вашынгтон  $2 BY-auth 
660 # # $a f-nr 
675 # # $a 373.3(669)  $v 4  $z rus 
686 # # $a 14.25.01  $v 6  $2 rugasnti 
701 # 1 $3 BY-SEK-ar10027550  $a Adekola  $g Olatunde A.  $b O. A.  $4 070 
710 0 2 $3 BY-NLB-ar170046  $a United Nations  $b World Bank  $4 650 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20151106  $g psbo