|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0001246103 |
005 |
20160615112804.0 |
010 |
# |
# |
$a 0-8213-3046-2
|
100 |
# |
# |
$a 20151202d1994 k u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
|
200 |
1 |
# |
$a Schooling and cognitive achievements of children in Morocco
$e can the government improve outcomes?
$f Shahidur R. Khandker, Victor Lavy, Deon Filmer
|
210 |
# |
# |
$a Washington
$c The World Bank
$d 1994
|
215 |
# |
# |
$a IX, 68 с.
$c табл., дыягр.
$d 28 см
|
225 |
1 |
# |
$a World Bank discussion papers
$x 0259-210X
$v № 264
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 25
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21222
$a АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14535
$a КАНТРОЛЬ ВЕДАЎ, НАВЫКАЎ І ЎМЕННЯЎ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar50918
$a АДУКАЦЫЙНЫ ЎЗРОВЕНЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar54760
$a АДУКАЦЫЙНАЯ ПАЛІТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar45569
$a АГУЛЬНАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar29629
$a СЕЛЬСКАЯ МЯСЦОВАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2135668
$a СТАТЫСТЫКА АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21290
$a ШКОЛЫ (агульнаадукац. установы)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar29637
$a СЕЛЬСКІЯ ШКОЛЫ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar17193
$a Марока
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar3369206
$d Вашынгтон
$2 BY-auth
|
660 |
# |
# |
$a f-mr
|
675 |
# |
# |
$a 373.014(64)(083.4)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.91
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.25.01
$v 6
$2 rugasnti
|
701 |
# |
1 |
$a Filmer
$b Deon
$4 070
|
701 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar1602664
$a Khandker
$b Shahidur R.
$4 070
|
701 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar10037128
$a Lavy
$b Victor
$4 070
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar170046
$a United Nations
$b World Bank
$4 650
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20151030
$g psbo
|