Реклама как социокультурный феномен: специфика конструирования значений в рекламных текстах: автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата философских наук: 24.00.01 / Мицкевич Инна Андреевна

Захавана ў:
Шифр документа: 2Н//52929(039), 2Н//52931(039), ##2Н//319698(055),
Тып дакумента: Аўтарэфераты дысертацый
Аўтар: Мицкевич, И. А.
Апублікавана: Гродно , 2009
Фізіч. характарыстыкі: 20 с.
Мова: Руская
Прадмет:
Е-дакумент: E-дакумент

ОФХ отдела книгохранения

Усяго : 2 , даступна: 2 Даступна  Замовіць

Інфармацыя аб экземплярах

Шыфр Фонд Месца знаходжання статус экзэмпляра Чытальная зала
2Н//52929(039) ОФХ отдела книгохранения (039) 11:4:3:86 СВАБОДНЫ Рекомендованный ЧитЗал
2Н//52931(039) ОФХ отдела книгохранения (039) 11:4:3:86 СВАБОДНЫ Рекомендованный ЧитЗал