|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br741062 |
005 |
20210208152703.0 |
100 |
# |
# |
$a 20050720d2005 u y0rusy50 ||||ca
|
101 |
0 |
# |
$a rus
|
102 |
# |
# |
$a by
|
105 |
# |
# |
$a a 000yy
|
109 |
# |
# |
$a gb
|
200 |
1 |
# |
$a Шляхi фармiравання пазнавальнага iнтарэсу вучняў у працэсе вывучэння гiсторыi Беларусi ў школе (канец XVIII ― пачатак XX ст.)
$e метадычны дапаможнік
$f А. А. Корзюк
$g Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Установа адукацыі "Беларускі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя М. Танка"
|
210 |
# |
# |
$a Мінск
$c БДПУ
$d 2005
|
215 |
# |
# |
$a 47 с.
$c табл.
$d 21 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 45―46 (34 назв.)
|
345 |
# |
# |
$9 100 экз.
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar55583
$a УЧАЩИЕСЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12428
$a ИСТОРИЯ (наука)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar25334
$a ПРЕПОДАВАНИЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar46154
$a ПОЗНАВАТЕЛЬНЫЕ ИНТЕРЕСЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12429
$a ГІСТОРЫЯ (навука)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar46155
$a ПАЗНАВАЛЬНЫЯ ІНТАРЭСЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar55584
$a НАВУЧЭНЦЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar25335
$a ВЫКЛАДАННЕ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar42134
$a Беларусь
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar42135
$a Беларусь
|
615 |
# |
# |
$a Белорусский национальный документ
|
675 |
# |
# |
$a 94(476)(072)(075.8)
$v 3
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.25.09
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 03.19
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-627590
$a Корзюк
$b А. А.
$g Аляксандр Аляксандравіч
$c кандыдат педагагічных навук
$f нар. 1977
|
712 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar41814
$a Беларускі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя Максіма Танка
$c Мінск
$4 475
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20050720
$g psbo
|
801 |
# |
1 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20060315
$g psbo
|