|
|
|
|
|
00000cam0a22000004id4500 |
001 |
BY-NLB-br653598 |
005 |
20220412105012.0 |
100 |
# |
# |
$a 20041102d2004 u y0bely50 ||||ca
|
101 |
0 |
# |
$a rus
|
102 |
# |
# |
$a by
|
105 |
# |
# |
$a a 000yy
|
106 |
# |
# |
$a h
|
109 |
# |
# |
$a aa
$a ab
|
200 |
1 |
# |
$a Развiццё творчых уменняў школьнiкаў у працэсе вывучэння беларускай лiтаратуры на аснове сiстэмы дыдактычных сродкаў (V - VI класы)
$e Дыс. на атрыманне вучон. ступ. канд. пед. навук
$e 13.00.02
$e Абаронена 12.02.04
$e Зацв. 19.05.04
$f Лявоненка Ірына Мікалаеўна
|
210 |
# |
# |
$a Мн.
$d 2004
|
300 |
# |
# |
$a Бібліягр.: л. 98-111 (244 назв.).
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3723
$a БЕЛОРУССКАЯ ЛИТЕРАТУРА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar25334
$a ПРЕПОДАВАНИЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar15052
$a КРЕАТИВНОСТЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar35547
$a ДИДАКТИЧЕСКИЕ ИГРЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar60473
$a ЛИТЕРАТУРНЫЕ ИГРЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar28550
$a РОЛЕВЫЕ ИГРЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar27213
$a РАЗВИТИЕ ЛИЧНОСТИ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3724
$a БЕЛАРУСКАЯ ЛІТАРАТУРА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar25335
$a ВЫКЛАДАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar15053
$a КРЭАТЫЎНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar35548
$a ДЫДАКТЫЧНЫЯ ГУЛЬНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar60474
$a ЛІТАРАТУРНЫЯ ГУЛЬНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar28551
$a РОЛЕВЫЯ ГУЛЬНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar27214
$a РАЗВІЦЦЁ АСОБЫ
$2 DVNLB
|
615 |
# |
# |
$a Белорусский национальный документ
|
675 |
# |
# |
$a 882.6.09(072.3)(043.3)
$v 3
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 17.09.91
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 17.01.45
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.25.09
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 13.00.02
$2 nsnrrb
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-502215
$a Лявоненка
$b І. М.
$g Ірына Мікалаеўна
$c кандыдат педагагічных навук
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20041102
$g psbo
|
801 |
# |
1 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20060316
$g psbo
|
856 |
4 |
9 |
$u http://content.nlb.by/content/dav/nlb/DDC/DD/26AD5436.pdf
|