|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br6205 |
005 |
20240905102650.0 |
010 |
# |
# |
$a 5-7830-0048-5
$d 3 р. 40 к.
|
100 |
# |
# |
$a 19930724d1992 u y0bely50 ||||ca
|
101 |
0 |
# |
$a bel
|
102 |
# |
# |
$a BY
|
105 |
# |
# |
$a y j 000yy
|
109 |
# |
# |
$a ga
|
200 |
1 |
# |
$a Адукацыя, школа i педагагiчная думка ў ХVII ст.
$e (Беларусь, Расiя, Заходняя Еўропа)
$e тэксты лекцый
$f Т. Р. Шаронава
$g Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Мінскі дзяржаўны педагагічны інстытут імя А. М. Горкага
|
210 |
# |
# |
$a Мінск
$c МДПІ
$d 1992
|
215 |
# |
# |
$a 62 с.
$d 20 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў канцы тэм
|
345 |
# |
# |
$9 100 экз.
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21222
$a АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar80
$a 17 СТАГОДДЗЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar6609
$a ВЫШЭЙШАЯ ШКОЛА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar43639
$a ГІСТОРЫЯ ПЕДАГОГІКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar19337
$a МЫСЛЕННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22967
$a ПЕДАГОГІКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22987
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ТЭОРЫІ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar28573
$a Расія
$2 BY-auth
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar42135
$a Беларусь
$2 BY-auth
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar10712
$a Заходняя Еўропа
$2 BY-auth
|
615 |
# |
# |
$a Белорусский национальный документ
|
660 |
# |
# |
$a e-ru
|
660 |
# |
# |
$a e-bw
|
660 |
# |
# |
$a ew
|
675 |
# |
# |
$a 37(476)
$v 3
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 37(470)
$v 3
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 37(4-15)
$v 3
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.91
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.01
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-156640
$a Шаронава
$b Т. Р.
$g Тамара Рыгораўна
$c кандыдат педагагічных навук
|
712 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar204871
$a Мінскі дзяржаўны педагагічны інстытут імя А. М. Горкага
$4 475
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 19930724
$g psbo
|
801 |
# |
1 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20060314
$g psbo
|