|
|
|
|
|
00000cam0a22000004ib4500 |
001 |
BY-NLB-br583470 |
005 |
20130429111739.0 |
010 |
# |
# |
$a 985-419-194-X
$d Б.ц.
|
100 |
# |
# |
$a 20040302d2004 u y0bely50 ca
|
101 |
0 |
# |
$a bel
|
102 |
# |
# |
$a by
|
105 |
# |
# |
$a a j 000yy
|
109 |
# |
# |
$a gb
$a ga
|
200 |
1 |
# |
$a Гісторыя Беларусі старажытных часоў
$e Рознаўзроўневыя пытанні і заданні
$e 4-ы кл.: Дапам. для настаўнікаў
$f Т.М.Жук
$g Пад рэд. С.В.Панова
|
210 |
# |
# |
$a Мн.
$c Сэр-Віт
$d 2004
|
215 |
# |
# |
$a 63, [1] с.
$d 20 см.
|
225 |
1 |
# |
$a Школьная праграма
$e ШП
|
300 |
# |
# |
$a Бібліягр.: с. 63 (7 назв.).
|
345 |
# |
# |
$9 3100 экз.
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12428
$a ИСТОРИЯ (наука)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-br2204629
$a НАЧАЛЬНЫЕ ШКОЛЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar23102
$a ПЕРВОБЫТНОЕ ОБЩЕСТВО
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar70812
$a ДЕСЯТИБАЛЛЬНАЯ СИСТЕМА ОЦЕНКИ ЗНАНИЙ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14534
$a КОНТРОЛЬ ЗНАНИЙ, НАВЫКОВ И УМЕНИЙ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12429
$a ГІСТОРЫЯ (навука)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-br2204641
$a ПАЧАТКОВЫЯ ШКОЛЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar25335
$a ВЫКЛАДАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar23103
$a ПЕРШАБЫТНАЕ ГРАМАДСТВА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar70813
$a ДЗЕСЯЦІБАЛЬНАЯ СІСТЭМА АЦЭНКІ ВЕДАЎ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14535
$a КАНТРОЛЬ ВЕДАЎ, НАВЫКАЎ І ЎМЕННЯЎ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar25334
$a ПРЕПОДАВАНИЕ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar42134
$a Беларусь
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar42135
$a Беларусь
|
615 |
# |
# |
$a Белорусский национальный документ
|
675 |
# |
# |
$a 947.6(072.2)
$v 3
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 03.01.45
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 03.19
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-442296
$a Жук
$b Т. М.
$g Таццяна Мікалаеўна
$c гісторыя
|
702 |
# |
1 |
$3 BY-NLB-ar2465137
$a Паноў
$b С. В.
$g Сяргей Веніямінавіч
$c кандыдат педагагічных навук
$f нар. 1961
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20040302
$g psbo
|
801 |
# |
1 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20060315
$g psbo
|