|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br353260 |
005 |
20200323093728.0 |
010 |
# |
# |
$d 5 к.
|
100 |
# |
# |
$a 20010911d1990 u y0bely50 ||||ca
|
101 |
0 |
# |
$a bel
|
102 |
# |
# |
$a BY
|
105 |
# |
# |
$a y ||||000yy
|
109 |
# |
# |
$a gb
|
200 |
1 |
# |
$a Асветніцкая дзейнасць і педагагічныя погляды Францыска Скарыны
$e (матэрыял у дапамогу лектару)
$f Мешчаракоў У. П.
$g Праўленне таварыства "Веды" Беларускай ССР, НМС па прапагандзе педагагічных і псіхалагічных ведаў
|
210 |
# |
# |
$a Мінск
$c Праўленне таварыства "Веды" БССР
$d 1990
|
215 |
# |
# |
$a 23 с.
$d 20 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 22―23, бібліяграфія ў падрадковых заўвагах
|
345 |
# |
# |
$9 1000 экз.
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2719
$a ПЕДАГОГИ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22966
$a ПЕДАГОГИКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar26116
$a ПРОСВЕЩЕНИЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar45
$a 16 ВЕК
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2720
$a ПЕДАГОГІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22967
$a ПЕДАГОГІКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22987
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ТЭОРЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar26117
$a АСВЕТА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12433
$a ГІСТОРЫЯ ПЫТАННЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar46
$a 16 СТАГОДДЗЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22986
$a ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕОРИИ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12432
$a ИСТОРИЯ ВОПРОСА
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar42134
$a Беларусь
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar42135
$a Беларусь
|
615 |
# |
# |
$a Белорусский национальный документ
|
675 |
# |
# |
$a 37.01(476)(092)(043.3)
$v 3
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.09.91
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.09.95
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 13.21.08
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-316298
$a Мешчаракоў
$b У. П.
$g Уладзімір Пятровіч
$c кандыдат педагагічных навук
|
712 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar5724345
$a "Веды"
$g таварыства БССР
$b Праўленне
$4 475
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20010911
$g psbo
|
801 |
# |
1 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20060315
$g psbo
|