|
|
|
|
|
00000cam0a22000004ib4500 |
001 |
BY-NLB-br328755 |
005 |
20190625111541.0 |
010 |
# |
# |
$d 600 r.
|
100 |
# |
# |
$a 20010417d1923 u y0rusy50 ||||ca
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a gb
|
105 |
# |
# |
$a a 000yy
|
109 |
# |
# |
$a da
$a ja
$a la
|
200 |
1 |
# |
$a Labour & capital on the railways
$f The Labour Research Dep.
|
210 |
# |
# |
$a London
$c The Labour Publ. Co.
$d 1923
|
225 |
1 |
# |
$a Studies in labour and capital
$f Prep.: Labour Research Dep.
$v N. 4)
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar10270
$a ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar10302
$a ЖЕЛЕЗНЫЕ ДОРОГИ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar10292
$a ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНИКИ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar52748
$a КОМПАНИИ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar34752
$a ТРУДОВЫЕ ОТНОШЕНИЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar28806
$a РЫНОК ТРУДА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar26354
$a ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ОРГАНИЗАЦИИ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2139982
$a КОНКУРЕНЦИЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar10271
$a ЧЫГУНАЧНЫ ТРАНСПАРТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar10303
$a ЧЫГУНКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar52749
$a КАМПАНІІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar34753
$a ПРАЦОЎНЫЯ АДНОСІНЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar28807
$a РЫНАК ПРАЦЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2140043
$a КАНКУРЭНЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar46685
$a ПРАФЕСІЙНЫЯ АРГАНІЗАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar10293
$a ЧЫГУНАЧНІКІ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar85688
$a Великобритания, государство
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar85689
$a Вялікабрытанія, дзяржава
|
675 |
# |
# |
$a 338.47.02(410)(091)
$v 3
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 656.2(410)(091):658.3
$v 3
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 06.71.09
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 26.31.61
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 86.21
$2 rugasnti
|
711 |
0 |
1 |
$3 BY-SEK-490668
$a Labour Research Department
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20010417
$g psbo
|
801 |
# |
1 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20060315
$g psbo
|