|
|
|
|
|
00000cam0a22000004ib4500 |
001 |
BY-NLB-br248952 |
005 |
20101103151411.0 |
010 |
# |
# |
$a 92-871-4027-8
$d 200 r.
|
100 |
# |
# |
$a 20000302d1999 u y0rusy50 ||||ca
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a fr
|
105 |
# |
# |
$a y z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a da
$a ra
|
200 |
1 |
# |
$a Maximising the educational and cultural potential of the new information technologies
|
210 |
# |
# |
$a Strasbourg
$c Council of Europe Publ.
$d 1999
|
225 |
1 |
# |
$a Culture
$i New information technologies)
|
300 |
# |
# |
$a Fr. ed.: Valorisation du potentiel culturel et educatif des nouvelles technologies de l'information
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12087
$a ІНФАРМАЦЫЙНАЕ АБСЛУГОЎВАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar15485
$a КУЛЬТУРНАЯ ПАЛІТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar44298
$a КУЛЬТУРАЛАГІЧНЫ АСПЕКТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21221
$a ОБРАЗОВАНИЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14242
$a КОМПЬЮТЕРИЗАЦИЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar15484
$a КУЛЬТУРНАЯ ПОЛИТИКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12088
$a ИНФОРМАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14243
$a КАМП'ЮТАРЫЗАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar44297
$a КУЛЬТУРОЛОГИЧЕСКИЙ АСПЕКТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21222
$a АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12089
$a ІНФАРМАЦЫЙНАЯ ПАЛІТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12086
$a ИНФОРМАЦИОННОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3319568
$a ІНФАРМАТЫЗАЦЫЯ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3319567
$a ИНФОРМАТИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar10168
$a Европа
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar10169
$a Еўропа
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2505894
$d Страсбур
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 316.776.4(4)
$v 3
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 04.51.54
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 20.01.04
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.85
$2 rugasnti
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar170066
$a Council of Europe
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20000302
$g psbo
|
801 |
# |
1 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20060315
$g psbo
|