|
|
|
|
|
00000cam0a22000004id4500 |
001 |
BY-NLB-br243208 |
005 |
20190320110558.0 |
100 |
# |
# |
$a 20000120d1998 u y0bely50 ||||ca
|
101 |
0 |
# |
$a bel
|
102 |
# |
# |
$a by
|
105 |
# |
# |
$a a m 000yy
|
106 |
# |
# |
$a h
|
109 |
# |
# |
$a ab
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Навукова-метадычныя аспекты актывізацыі пазнавальнай дзейнасці вучняў пры вывучэнні гісторыі Беларусі ў 8-9 класах
$e Дыс. на суіск. вуч. ступ. канд. пед. навук
$e 13.00.02
$e 01.10.1999
$e 27.01.1999
$f Нац. ін-т адукацыі Рэсп. Беларусь
|
210 |
# |
# |
$a Мн.
$d 1998
|
300 |
# |
# |
$a Бібліягр.: л. 93-107 (219 назв.)
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar24247
$a ПОЗНАНИЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31907
$a СТАРШЕКЛАССНИКИ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12428
$a ИСТОРИЯ (наука)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar25334
$a ПРЕПОДАВАНИЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar24248
$a ПАЗНАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31908
$a СТАРШАКЛАСНІКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar25335
$a ВЫКЛАДАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21277
$a ОБУЧЕНИЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21278
$a НАВУЧАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12429
$a ГІСТОРЫЯ (навука)
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar42134
$a Беларусь
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar42135
$a Беларусь
|
615 |
# |
# |
$a Белорусский национальный документ
|
675 |
# |
# |
$a 373.1.025(043.3)
$v 3
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.25.07
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 13.00.02
$2 nsnrrb
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-NLB-ar2465137
$a Паноў
$b С. В.
$g Сяргей Веніямінавіч
$c кандыдат педагагічных навук
$f нар. 1961
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20000120
$g psbo
|
801 |
# |
1 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20060316
$g psbo
|
856 |
4 |
# |
$u http://content.nlb.by/content/dav/nlb/DDC/DD/26Ad1878.pdf
|