|
|
|
|
|
00000caa2a2200000 ic4500 |
001 |
BY-NLB-br0001946590 |
005 |
20241030153748.0 |
100 |
# |
# |
$a 20241017d2018 fk y0bely50 ca
|
101 |
0 |
# |
$a bel
|
102 |
# |
# |
$a BY
|
105 |
# |
# |
$a y z 100yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Станаўленне і развіццё лінгваметодыкі як педагагічнай навукі і адукацыйнай практыкі
$f М. Г. Яленскі
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: 14 назв.
|
463 |
# |
0 |
$1 001BY-NLB-br0001533584
$1 2001
$v С. 221―228
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3726
$a БЕЛАРУСКАЯ МОВА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2255143
$a НАВУЧАННЕ МОВЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar5579465
$a МЕТОДЫКА ВЫХАВАННЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar4501994
$a АДУКАЦЫЙНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22967
$a ПЕДАГОГІКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar4406089
$a ПРАКТЫКА-АРЫЕНТАВАНАЕ НАВУЧАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12413
$a ГІСТАРЫЧНАЕ РАЗВІЦЦЁ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar43639
$a ГІСТОРЫЯ ПЕДАГОГІКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2395838
$a 20 СТАГОДДЗЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar71271
$a 21 СТАГОДДЗЕ ПАЧАТАК
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2744921
$a ЛІНГВІСТЫЧНАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2119231
$a АДУКАЦЫІ СІСТЭМА
$2 DVNLB
|
615 |
# |
# |
$a Белорусский национальный документ
|
675 |
# |
# |
$a 37.016:811.161.3
$v 4
|
675 |
# |
# |
$a 37(476)(091)
$v 4
|
686 |
# |
# |
$a 16.01.45
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 16.41.21
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.09.91
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-NLB-ar2670786
$a Яленскі
$b М. Г.
$g Мікалай Георгіевіч
$c доктар педагагічных навук
$f нар. 1949
|
712 |
1 |
0 |
$3 BY-NLB-ar13484084
$a "Навукова-метадычная думка на Беларусі"
$g віцебская рэгіянальная (з міжнародным удзелам) навукова-практычная канферэнцыя
$f 2018
$4 475
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20241017
$g RCR
|