|
|
|
|
|
00000caa2a2200000 ic4500 |
001 |
BY-NLB-br0001880787 |
005 |
20231228162940.0 |
100 |
# |
# |
$a 20231212d2012 kfwy0bely50 ca
|
101 |
0 |
# |
$a bel
|
102 |
# |
# |
$a BY
|
105 |
# |
# |
$a y z 100yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Псіхолага-педагагічныя асновы навучання дашкольнікаў другой мове ва ўмовах беларуска-рускай білінгвальнай сітуацыі
$f В. М. Смаль
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: 5 назв.
|
463 |
# |
0 |
$1 001BY-NLB-br0000911707
$1 2001
$v С. 111―114
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2680948
$a ДАШКОЛЬНАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar43028
$a ДАШКОЛЬНАЕ НАВУЧАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2255143
$a НАВУЧАННЕ МОВЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar28723
$a РУСКАЯ МОВА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3726
$a БЕЛАРУСКАЯ МОВА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar89511
$a ДВУХМОЎЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar9869
$a ДАШКОЛЬНІКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar28372
$a МАЎЛЕННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2741494
$a ПСІХОЛАГА-ПЕДАГАГІЧНЫ АСПЕКТ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar77428
$a Беларусь, Рэспубліка
$2 BY-auth
|
615 |
# |
# |
$a Белорусский национальный документ
|
660 |
# |
# |
$a e-bw
|
675 |
# |
# |
$a 373.2(476)
$v 4
|
675 |
# |
# |
$a 37.016:811.161.3'27'246.2(476)
$v 4
|
675 |
# |
# |
$a 37.016:811.161.1'27'246.2(476)
$v 4
|
686 |
# |
# |
$a 14.23.07
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 16.01.45
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 16.21.27
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 16.21.61
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 16.41.21
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$a Смаль
$b В. М.
|
712 |
1 |
0 |
$3 BY-NLB-ar5979703
$a "Здоровьесберегающие технологии в дошкольном образовании: теория и практика"
$g белорусская республиканская научно-практическая конференция
$f 2012
$e Брест
$4 475
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20231212
$g RCR
|