|
|
|
|
|
00000cam2a2200000 ij4500 |
001 |
BY-NLB-br0001878869 |
005 |
20240115180549.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-80-280-0184-1
|
100 |
# |
# |
$a 20231205d2023 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a cze
$d eng
|
102 |
# |
# |
$a CZ
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky
$f Libor Juhaňák
|
210 |
# |
# |
$a Brno
$c Masarykova univerzita
$d 2023
|
215 |
# |
# |
$a 223 с.
$c іл.
$d 23 см
|
225 |
2 |
# |
$a Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
$x 1211-3034
$v № 525
|
300 |
# |
# |
$a Рэзюмэ на англійскай мове
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 198―219
|
345 |
# |
# |
$9 200 экз.
|
461 |
# |
1 |
$1 001BY-NLB-br365958
$1 2001
$v 2023,№525
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21222
$a АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21278
$a НАВУЧАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar8577131
$a ВІРТУАЛЬНАЕ НАВУЧАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3370683
$a ЛІЧБАВЫЯ ТЭХНАЛОГІІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2879444
$a ІНФАРМАЦЫЙНА-КАМУНІКАЦЫЙНЫЯ ТЭХНАЛОГІІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar29165
$a ЗБОР ДАНЫХ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2896601
$a ІНТЭЛЕКТУАЛЬНЫ АНАЛІЗ ДАНЫХ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar1735222
$a АНАЛІТЫЧНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar23025
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ДАСЛЕДАВАННІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar55518
$a ДАСЛЕДАВАННЯЎ МЕТАДЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2280912
$a КІРАВАННЕ ВЕДАМІ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar37816
$a Чэхія
$2 BY-auth
|
660 |
# |
# |
$a e-xr
|
675 |
# |
# |
$a 004.9:37.018.43(437.1/.2)
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 37.012.3:004.62(437.1/.2)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.77
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.85
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$a Juhaňák
$b L.
$g Libor
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20231205
$g RCR
|