Hearing the voice of the market. Competitive advantage through creative use of market information / Vincent P. Barabba a. Gerald Zaltman

Сохранено в:
Шифр документа: ИН201266,
Вид документа: Книги
Автор: Barabba, Vincent P.
Опубликовано: Boston, Massachusetts : Harvard Business School Press , 1991
Физические характеристики: XIV, 294 с. : іл.
Язык: Английский
00000cam0a22000003ib4500
001 BY-NLB-br0001805022
005 20221124104739.0
010 # # $a 0-87584-241-0 
100 # # $a 20221124d1991 |||||bel|50 ba 
101 0 # $a eng 
102 # # $a US 
200 1 # $a Hearing the voice of the market. Competitive advantage through creative use of market information  $f Vincent P. Barabba a. Gerald Zaltman 
210 # # $a Boston, Massachusetts  $c Harvard Business School Press  $d 1991 
215 # # $a XIV, 294 с.  $c іл. 
700 # 1 $a Barabba  $b Vincent P. 
701 # 1 $a Zaltman  $b Gerald 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20221124  $g RCR