|
|
|
|
|
00000cam2a2200000 is4500 |
001 |
BY-NLB-br0001778714 |
005 |
20221104122632.0 |
100 |
# |
# |
$a 20220705d2022 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a DE
|
105 |
# |
# |
$a ac z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Youth in the digital age: consequences for development and education
$f guest editors: Katariina Salmela-Aro and Frosso Motti-Stefanidi
|
210 |
# |
# |
$a Göttingen
$c Hogrefe
$d 2022
|
215 |
# |
# |
$a С. [5], 74―150
$c іл.
$d 28 см
|
225 |
2 |
# |
$a European psychologist
$e an official journal of EFPA
$x 1016-9040
$v vol. 27, № 2
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў канцы артыкулаў
|
461 |
# |
1 |
$1 001BY-NLB-br292601
$1 2001
$v 2022,Vol.27,№2
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar18766
$a МОЛАДЗЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar9010
$a ДЗЕЦІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar43491
$a ІНТЭРНЭТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar13258629
$a ЭЛЕКТРОННАЯ КУЛЬТУРА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14270898
$a ІНТЭРНЭТ-КУЛЬТУРА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3169934
$a ЛІЧБАВАЯ ГРАМАТНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3209315
$a ПСІХАЛАГІЧНЫ АСПЕКТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar64331
$a ПСІХІЧНАЕ ЗДАРОЎЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14233189
$a ПСІХАЛАГІЧНЫ ДАБРАБЫТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar13414926
$a КАНФІДЭНЦЫЯЛЬНАЯ ІНФАРМАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21222
$a АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar35210
$a РАЗУМОВАЕ РАЗВІЦЦЁ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14284998
$a КІБЕРБУЛІНГ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12949790
$a КІБЕРПСІХАЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
675 |
# |
# |
$a 159.922.8:004.738.5
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 004.738.5:159.9
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 15.81.99
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 15.31.31
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 19.31
$v 6
$2 rugasnti
|
702 |
# |
1 |
$a Salmela-Aro
$b K.
$g Katariina
$4 340
|
702 |
# |
1 |
$a Motti-Stefanidi
$b Frosso
$4 340
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20220705
$g RCR
|