Field guide to business terms: a glossary of essential tools and concepts for today's manager / chief contributor: Tim Hindle

Сохранено в:
Шифр документа: ИН202659,
Вид документа: Книги
Опубликовано: Boston : Harvard Business School Publications , 1993
Физические характеристики: IX, [I], 277 с.
Язык: Английский
Серия: Harvard Business
00000nam0a22000003ib4500
001 BY-NLB-br0001775175
005 20220613131403.0
010 # # $a 0-87584-412-X 
100 # # $a 20220613d1993 |||||bel|50 ba 
101 0 # $a eng 
102 # # $a US 
200 1 # $a Field guide to business terms  $e a glossary of essential tools and concepts for today's manager  $f chief contributor: Tim Hindle  $g ed. by Alistair D. Williamson 
210 # # $a Boston  $c Harvard Business School Publications  $d 1993 
215 # # $a IX, [I], 277 с. 
225 1 # $a Harvard Business  $e the economist reference series 
701 # 1 $a Hindle  $b Tim 
702 # 1 $a Williamson  $b Alistair D. 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20220613  $g RCR