Нацыянальны культурны кампанент у стварэнні брэндаў для беларускіх тавараў / Л. Д. Сінькова // Журналістыка — 2020 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 22-й Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, Мінск, 12—13 лістапада 2020 г. / [рэдкалегія: В. М. Самусевіч (галоўны рэдактар) і інш.]. — Мінск, 2020. — С. 343―347

Сохранено в:
Вид документа: Статьи
Автор: Сінькова, Л. Д. (нар. 1958)
Язык: Белорусский
Предмет:
00000caa2a2200000 ic4500
001 BY-NLB-br0001770203
005 20220629095542.0
100 # # $a 20220524d2020 k y0bely50 ca 
101 0 # $a bel  $d bel  $d eng 
102 # # $a BY 
105 # # $a y z 100yy 
109 # # $a zz 
200 1 # $a Нацыянальны культурны кампанент у стварэнні брэндаў для беларускіх тавараў  $d National and cultural component in creating brands for the Belarusian goods  $f Л. Д. Сінькова  $z eng 
300 # # $a Рэзюмэ на беларускай і англійскай мовах 
304 # # $a Звесткі пра аўтара дадзены таксама ў лацінскай графіцы 
320 # # $a Бібліяграфія ў канцы артыкула 
463 # 0 $1 001BY-NLB-br0001744971  $1 2001   $v С. 343―347 
510 1 # $a National and cultural component in creating brands for the Belarusian goods  $z eng 
606 0 # $3 BY-NLB-ar19957  $a НАЦЫЯНАЛЬНАЯ КУЛЬТУРА  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar5274415  $a НАЦЫЯНАЛЬНЫ БРЭНДЗІНГ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar80855  $a БРЭНДЫ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar7487507  $a БРЭНД-МЕНЕДЖМЕНТ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar55035  $a НАЦЫЯНАЛЬНАЯ СІМВОЛІКА  $2 DVNLB 
607 # # $3 BY-NLB-ar77428  $a Беларусь, Рэспубліка  $2 BY-auth 
615 # # $a Белорусский национальный документ 
660 # # $a e-bw 
675 # # $a 008(476):339  $v 4 
686 # # $a 13.01  $v 6  $2 rugasnti 
686 # # $a 06.91  $v 6  $2 rugasnti 
700 # 1 $3 BY-SEK-337775  $a Сінькова  $b Л. Д.  $g Людміла Дзмітрыеўна  $c доктар філалагічных навук, літаратуразнавец  $f нар. 1958  $4 070 
712 1 0 $3 BY-NLB-ar14172831  $a "Журналістыка — 2020: стан, праблемы і перспектывы"  $g міжнародная навукова-практычная канферэнцыя  $d 22  $e Мінск  $4 475 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20220524  $g RCR