Проблема сексизма в белорусской рекламе / К. А. Мартуль // Журналістыка — 2020 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 22-й Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, Мінск, 12—13 лістапада 2020 г. / [рэдкалегія: В. М. Самусевіч (галоўны рэдактар) і інш.]. — Мінск, 2020. — С. 319―323

Сохранено в:
Вид документа: Статьи
Автор: Мартуль, К. А. (род. 1991)
Язык: Русский
Предмет:
00000caa2a2200000 ic4500
001 BY-NLB-br0001770101
005 20220629095424.0
100 # # $a 20220523d2020 k y0rusy50 ca 
101 0 # $a rus  $d rus  $d eng 
102 # # $a BY 
105 # # $a y z 100yy 
109 # # $a zz 
200 1 # $a Проблема сексизма в белорусской рекламе  $d The problem of sexism in Belarusian advertising  $f К. А. Мартуль  $z eng 
300 # # $a Резюме на русском и английском языках 
304 # # $a Сведения об авторе даны также в латинской графике 
320 # # $a Библиография в конце статьи 
463 # 0 $1 001BY-NLB-br0001744971  $1 2001   $v С. 319―323 
510 1 # $a The problem of sexism in Belarusian advertising  $z eng 
606 0 # $3 BY-NLB-ar53882  $a РЕКЛАМНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar2368261  $a РЕКЛАМНАЯ ПРОДУКЦИЯ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar5690685  $a ГЕНДЕРНАЯ ДИСКРИМИНАЦИЯ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar5459613  $a РЕКЛАМНЫЕ РОЛИКИ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar1825504  $a РЕКЛАМНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ  $2 DVNLB 
607 # # $3 BY-NLB-ar77427  $a Беларусь, Республика  $2 BY-auth 
615 # # $a Белорусский национальный документ 
660 # # $a e-bw 
675 # # $a 316.658.4:659.1(476)  $v 4 
686 # # $a 04.51  $v 6  $2 rugasnti 
686 # # $a 19.21  $v 6  $2 rugasnti 
700 # 1 $3 BY-PLRB-ar13846739  $a Мартуль  $b К. А.  $g Ксения Александровна  $c коммуникации  $f род. 1991  $4 070 
712 1 0 $3 BY-NLB-ar14172831  $a "Журналістыка — 2020: стан, праблемы і перспектывы"  $g міжнародная навукова-практычная канферэнцыя  $d 22  $e Мінск  $4 475 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20220523  $g RCR