|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001756327 |
005 |
20220412100900.0 |
010 |
# |
# |
$a 0-06-041758-7
|
100 |
# |
# |
$a 20220318d1971 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Maintaining sanity in the classroom
$e illustrated teaching techniques
$f Rudolf Dreikurs, Bernice Bronia Grunwald, Floy C. Pepper
|
210 |
# |
# |
$a New York [etc.]
$c Harper & Row
$d 1971
|
215 |
# |
# |
$a XII, 338 с.
$c табл.
$d 24 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў тэксце
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 329―338
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar9010
$a ДЗЕЦІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar38137
$a ВУЧНІ АГУЛЬНААДУКАЦЫЙНЫХ УСТАНОЎ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar35570
$a НАСТАЎНІКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22969
$a ПЕДАГАГІЧНАЯ ПСІХАЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2294515
$a ІНДЫВІДУАЛЬНАЯ ПСІХАЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar9018
$a ДЗІЦЯЧАЯ ПСІХАЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3343737
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ СІТУАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar23899
$a ПАВОДЗІНЫ ЧАЛАВЕКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar29787
$a СЯМ'Я
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar1669067
$a ПСІХОЛАГА-ПЕДАГАГІЧНЫЯ ПРАБЛЕМЫ
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1614608
$d Нью-Ёрк
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 159.922.7-053.5
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 373.015.324
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 15.31.31
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 15.81.21
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.25.01
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar14209429
$a Dreikurs
$b Rudolf
$f 1897―1972
|
701 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-665722
$a Grunwald
$b B. B.
$g Bernice Bronia
|
701 |
# |
1 |
$a Pepper
$b Floy C.
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20220318
$g RCR
|