|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001733817 |
005 |
20211209095043.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-0-415-74465-2
$b у пераплёце
|
100 |
# |
# |
$a 20211125d2015 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
$a GB
|
105 |
# |
# |
$a a z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Formative assessment leadership
$e identify, plan, apply, assess, refine
$f Karen L. Sanzo, Steve Myran, and John Caggiano
|
210 |
# |
# |
$a New York
$a London
$c Routledge
$d 2015
|
215 |
# |
# |
$a X, 148 с.
$c табл., схем.
$d 24 см
|
225 |
1 |
# |
$a Eye on education book
|
300 |
# |
# |
$a Гласарый: с. 125―127
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 137―144
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 145―148
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar16189
$a ЛІДАРСТВА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2641187
$a КІРАВАННЕ АДУКАЦЫЯЙ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar1862
$a АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22451
$a АЦЭНКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21222
$a АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1614608
$d Нью-Ёрк
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1584083
$d Лондан
$a Вялікабрытанія
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 37.091.113
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 37.07
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.15.15
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.75
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar14117429
$a Sanzo
$b K. L.
$g Karen
|
701 |
# |
1 |
$a Myran
$b Steve
|
701 |
# |
1 |
$a Caggiano
$b John
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20211125
$g RCR
|