|
|
|
|
|
00000caa2a2200000 iz4500 |
001 |
BY-NLB-br0001668463 |
005 |
20210202145425.0 |
100 |
# |
# |
$a 20210112d2020 kf y0bely50 ca
|
101 |
0 |
# |
$a bel
$d bel
$d rus
$d eng
|
102 |
# |
# |
$a BY
|
105 |
# |
# |
$a y z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Мастацкі твор у беларускім медыйным арт-дыскурсе: інтэрпрэтацыйныя стратэгіі і каштоўнасныя арыенціры
$d Художественное произведение в белорусском медийном арт-дискурсе: интерпретационные стратегии и ценностные ориентиры
$d A piece of art in the Belarusian media art discourse: interpretive statues and value orientations
$f Н. А. Тачыцкая
$z rus
$z eng
|
300 |
# |
# |
$a Рэзюмэ на беларускай, рускай і англійскай мовах
|
304 |
# |
# |
$a Звесткі аб аўтары дадзены таксама ў лацінскай графіцы
|
304 |
# |
# |
$a У зносцы аўтар: Надежда Александровна Точицкая
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: 9 назв.
|
463 |
# |
0 |
$1 001BY-NLB-br0001331154
$1 2001
$v 2020. ― № 2. ― С. 62―69
|
510 |
1 |
# |
$a Художественное произведение в белорусском медийном арт-дискурсе: интерпретационные стратегии и ценностные ориентиры
$z rus
|
510 |
1 |
# |
$a A piece of art in the Belarusian media art discourse: interpretive statues and value orientations
$z eng
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-br2203763
$a ЛІТАРАТУРНЫЯ ТВОРЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar37360
$a КАШТОЎНАСНЫЯ АРЫЕНТАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 NLB-BY-ar2797729
$a МЕДЫЯДЫСКУРС
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12005
$a ІНТЭРПРЭТАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar25844
$a ТВОРЫ МАСТАЦТВА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3724
$a БЕЛАРУСКАЯ ЛІТАРАТУРА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar16413
$a ЛІТАРАТУРНАЯ КРЫТЫКА
$2 DVNLB
|
615 |
# |
# |
$a Белорусский национальный документ
|
675 |
# |
# |
$a 821.161.3.09:7
$v 4
|
686 |
# |
# |
$a 17.07.25
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 17.09.91
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 17.82.09
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar13909218
$a Тачыцкая
$b Н. А.
$g Надзея Аляксандраўна
$c журналістыка
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20210112
$g RCR
|