|
|
|
|
|
00000cam2a2200000 ij4500 |
001 |
BY-NLB-br0001629002 |
005 |
20200813125102.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-83-232-3401-2
|
100 |
# |
# |
$a 20200601d2019 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
$d pol
|
102 |
# |
# |
$a PL
|
105 |
# |
# |
$a y z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a The L1 as a consciousness-raising tool in learning L2 grammar
$f Aleksandra Wach
|
210 |
# |
# |
$a Poznań
$c Wydawnictwo Naukowe UAM
$d 2019
|
215 |
# |
# |
$a 574 с.
$c табл.
$d 24 см
|
225 |
2 |
# |
$a Seria "Filologia angielska"
$f Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
$x 0554-8144
$v № 61
|
300 |
# |
# |
$a Рэзюмэ на польскай мове
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 489―534
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнікі: с. 567―574
|
461 |
# |
1 |
$1 001BY-NLB-br290570
$1 2001
$v 2019,№61
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar24639
$a ПОЛЬСКАЯ МОВА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2467
$a АНГЛІЙСКАЯ МОВА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar11819
$a ЗАМЕЖНЫЯ МОВЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar8264
$a ГРАМАТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2255143
$a НАВУЧАННЕ МОВЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar55514
$a ВЫКЛАДАННЯ МЕТАДЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar40108
$a МОЎНАЯ СВЯДОМАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar55614
$a ВНУ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar39403
$a ЭМПІРЫЧНЫЯ ДАСЛЕДАВАННІ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar24645
$a Польшча
$2 BY-auth
|
660 |
# |
# |
$a e-pl
|
675 |
# |
# |
$a 378.016(438):811.111'243
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 16.41.21
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 16.31.51
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.35.09
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$a Wach
$b A.
$g Aleksandra
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20200601
$g RCR
|