|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001589901 |
005 |
20200406114509.0 |
010 |
# |
# |
$a 3-930064-66-9
|
100 |
# |
# |
$a 20191112d2006 m y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a ger
|
102 |
# |
# |
$a DE
|
105 |
# |
# |
$a y z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a la
|
200 |
1 |
# |
$a Studieren in Frankreich und Deutschland
$e akademische Lehr- und Lernkulturen im Vergleich
$f Béatrice Durand [et al.]
|
210 |
# |
# |
$a Berlin
$c Avinus
$d 2006
|
215 |
# |
# |
$a 109 с.
$d 21 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 107―109, бібліяграфія ў падрадковых заўвагах
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 103―106
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar6611
$a ВЫШЭЙШАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar55614
$a ВНУ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2119231
$a АДУКАЦЫІ СІСТЭМА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar64094
$a АДУКАЦЫЙНЫ ПРАЦЭС
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar75147
$a ВЫКЛАДЧЫКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar43757
$a КВАЛІФІКАЦЫЙНЫЯ ЭКЗАМЕНЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2899009
$a НАВУКОВЫЯ ПРАЦЫ СТУДЭНТАЎ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar19907
$a НАВУКОВЫЯ ВЫНІКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar43639
$a ГІСТОРЫЯ ПЕДАГОГІКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31714
$a ПАРАЎНАЛЬНАЯ ПЕДАГОГІКА
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar36501
$a Францыя
$2 BY-auth
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar7311
$a Германія
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2504496
$d Берлін
$2 BY-auth
|
660 |
# |
# |
$a e-fr
|
660 |
# |
# |
$a e-gx
|
675 |
# |
# |
$a 378(44)(091):303.446
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 378(430)(091):303.446
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.35.01
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.91
$v 6
$2 rugasnti
|
701 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar13633231
$a Durand
$b B.
$g Béatrice
$4 070
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20191112
$g RCR
|