Культурныя брэнды як сродак развіцця рэгіёнаў Віцебшчыны / Струнчанка А. А. // Віцебскі край. — Мінск. — 2018. — Т. 3 : Матэрыялы III Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, прысвечанай 500-годдзю беларускага кнігадрукавання, 23 лістапада 2017 г., Віцебск. — С. 322―324

Сохранено в:
Шифр документа: 1Н//721640(039),
Вид документа: Статьи
Автор: Струнчанка, А. А.
Язык: Белорусский
Предмет:
00000caa2a2200000 ic4500
001 BY-NLB-br0001567849
005 20190816113818.0
100 # # $a 20190722d2018 wk y0bely50 ca 
101 0 # $a bel 
102 # # $a BY 
105 # # $a y z 100yc 
109 # # $a aa 
200 1 # $a Культурныя брэнды як сродак развіцця рэгіёнаў Віцебшчыны  $f Струнчанка А. А. 
320 # # $a Бібліяграфія ў канцы артыкула 
463 # 0 $1 001BY-NLB-br0001531449  $1 2001   $v С. 322―324 
606 0 # $3 BY-NLB-ar3347839  $a КУЛЬТУРНАЕ АСЯРОДДЗЕ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar15469  $a КУЛЬТУРНАЕ БУДАЎНІЦТВА  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar15463  $a КУЛЬТУРНАЕ ЖЫЦЦЁ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar15477  $a КУЛЬТУРНЫЯ КАШТОЎНАСЦІ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar80855  $a БРЭНДЫ  $2 DVNLB 
607 # # $3 BY-NLB-ar27376  $a Віцебская вобласць  $2 BY-auth 
615 # # $a Белорусский национальный документ 
660 # # $a e-bw 
675 # # $a 008(476.5)  $v 4 
686 # # $a 13.11  $v 6  $2 rugasnti 
700 # 1 $a Струнчанка  $b А. А.  $g Андрэй Андрэевіч  $4 070 
712 1 0 $3 BY-PLRB-ar13449908  $a "Віцебскі край"  $g міжнародная навукова-практычная канферэнцыя  $d 3  $f 2017  $e Віцебск  $4 475 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20190722  $g RCR