|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001562394 |
005 |
20190724120323.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-0-253-03286-7
|
100 |
# |
# |
$a 20190618d2018 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Game time
$e understanding temporality in video games
$f Christopher Hanson
|
210 |
# |
# |
$a Bloomington
$c Indiana University Press
$d 2018
|
215 |
# |
# |
$a XI, 230 с.
$c іл.
$d 23 см
|
225 |
1 |
# |
$a Digital game studies
|
320 |
# |
# |
$a Фільма-, іграграфія: с. 201―208. Бібліяграфія: с. 209―222, бібліяграфія ў заўвагах у канцы раздзелаў
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 223―230
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3209315
$a ПСІХАЛАГІЧНЫ АСПЕКТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14241
$a КАМП'ЮТАРНЫЯ ГУЛЬНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar53989
$a ВІРТУАЛЬНАЯ РЭАЛЬНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar1800901
$a УСПРЫМАННЕ ЧАСУ
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1802889
$d Блумінгтон
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 004.946:794:159.937.53
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 50.41.25
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar13553308
$a Hanson
$b C.
$g Christopher
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20190618
$g RCR
|