|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001541326 |
005 |
20190517103648.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-1-138-68940-4
$b у пераплёце
|
100 |
# |
# |
$a 20190327d2017 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
$a GB
|
105 |
# |
# |
$a a z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Serious play
$e literacy, learning and digital games
$f edited by Catherine Beavis, Michael Dezuanni and Joanne O'Mara
|
210 |
# |
# |
$a New York
$a London
$c Routledge
$d 2017
|
215 |
# |
# |
$a XVI, 234 с.
$c іл.
$d 24 см
|
225 |
1 |
# |
$a Digital games and learning
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў канцы артыкулаў
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 224―234
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14241
$a КАМП'ЮТАРНЫЯ ГУЛЬНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar45569
$a АГУЛЬНАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar20011
$a ПАЧАТКОВАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14251
$a КАМП'ЮТАРЫЗАЦЫЯ НАВУЧАЛЬНАГА ПРАЦЭСУ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22985
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ТЭХНАЛОГІІ
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1614608
$d Нью-Ёрк
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1584083
$d Лондан
$a Вялікабрытанія
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 373.091.33-027.22:004
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 004.946:794:373
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 50.41.25
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.85
$v 6
$2 rugasnti
|
702 |
# |
1 |
$a Beavis
$b Catherine
$4 340
|
702 |
# |
1 |
$a Dezuanni
$b Michael
$4 340
|
702 |
# |
1 |
$a O'Mara
$b Joanne
$4 340
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20190327
$g RCR
|