|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001541315 |
005 |
20190510093626.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-1-138-99858-2
$b у пераплёце
|
100 |
# |
# |
$a 20190327d2017 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
$a GB
|
105 |
# |
# |
$a a z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Dialoguing across cultures, identities, and learning
$e crosscurrents and complexities in literacy classrooms
$f Bob Fecho, Jennifer Clifton
|
210 |
# |
# |
$a New York
$a London
$c Routledge
$d 2017
|
215 |
# |
# |
$a IX, 152 с.
$c іл.
$d 24 см
|
225 |
1 |
# |
$a Language, culture, and teaching
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў канцы раздзелаў
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 146―152
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar15441
$a КУЛЬТУРА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2664952
$a КУЛЬТУРНАЯ ІДЭНТЫЧНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar82385
$a САЦЫЯЛЬНАЯ ІДЭНТЫЧНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar75555
$a КУЛЬТУРНЫ ПЛЮРАЛІЗМ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21222
$a АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31363
$a САЦЫЯЛОГІЯ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2233894
$a НАВУЧАЛЬНЫ ПРАЦЭС
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2742108
$a НАВУЧАЛЬНЫ ДЫЯЛОГ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2757444
$a УЗАЕМАДЗЕЯННЕ КУЛЬТУР
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1614608
$d Нью-Ёрк
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1584083
$d Лондан
$a Вялікабрытанія
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 37.014.53
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 13.11.44
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.15.07
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 04.51.53
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar13486834
$a Fecho
$b B.
$g Bob
|
701 |
# |
1 |
$a Clifton
$b Jennifer
$4 070
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20190327
$g RCR
|