|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001540880 |
005 |
20190527145516.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-1-4742-5084-9
$b у пераплёце
|
100 |
# |
# |
$a 20190326d2016 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
$a GB
|
105 |
# |
# |
$a a z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Engaging with educational change
$e voices of practitioner inquiry
$f Alma Fleet [et al.]
|
210 |
# |
# |
$a New York
$a London
$c Bloomsbury Academic
$d 2016
|
215 |
# |
# |
$a XIII, 191 с.
$c іл.
$d 24 см
|
300 |
# |
# |
$a Гласарый: с. 173―175
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 177―187
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 189―191
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar45937
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ІНАВАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2427161
$a ПРАФЕСІЙНАЕ РАЗВІЦЦЁ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar23025
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ДАСЛЕДАВАННІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar1683049
$a АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАЕКТЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar70833
$a РЭФОРМЫ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1614608
$d Нью-Ёрк
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1584083
$d Лондан
$a Вялікабрытанія
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 37.01
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.11
$v 6
$2 rugasnti
|
701 |
# |
1 |
$a Fleet
$b Alma
$4 070
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20190326
$g RCR
|