Коммуникация белорусских пищевых брендов в медиапространстве Республики Беларусь / А. В. Колик // Весці БДПУ : штоквартальны навукова-метадычны часопіс. — 2018. ― № 3. ― С. 132―137

Захавана ў:
Шифр документа: 3Н//13475(050), 3Н//13476(050), 3Н//33534(050), 3Н//33535(050), 3Н//33536(050), 3Н//33537(050), 3Н//88983(050), 3Н//88984(050), 3Н//88985(050), 3Н//88986(050),
Тып дакумента: Артыкулы
Аўтар: Колик, А. В.
Фізіч. характарыстыкі: : рис.
Мова: Руская
Прадмет:

2018, №3

Усяго : 1 , даступна: 1 Даступна  Замовіць

Інфармацыя аб экземплярах

Шыфр Фонд Месца знаходжання статус экзэмпляра Чытальная зала
3Н//1220967(050) ОФХ журналов и продолжающихся изданий (050) 14:3 СВАБОДНЫ Рекомендованный ЧитЗал

2018, №3

Усяго : 1 , даступна: 1 Даступна  Замовіць

Інфармацыя аб экземплярах

Шыфр Фонд Месца знаходжання статус экзэмпляра Чытальная зала
3Н//1220966(050) ОФХ журналов и продолжающихся изданий (050) 14:3 СВАБОДНЫ Рекомендованный ЧитЗал