|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001485605 |
005 |
20181206102834.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-1-542453-31-8
|
100 |
# |
# |
$a 20180810d2017 m y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a ac g 001yy
|
109 |
# |
# |
$a ha
|
200 |
1 |
# |
$a Challenges for game designers
$e [non-digital exercises for video game designers]
$f Brenda Brathwaite and Ian Schreiber
|
210 |
# |
# |
$a [S. l.]
$c Brenda Romero and Ian Schreiber
$d 2017
|
215 |
# |
# |
$a XXIII, 317 с.
$c іл.
$d 24 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў канцы раздзелаў
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 297―317
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar81855
$a ДЫЗАЙН (камп'ютар. графіка)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14241
$a КАМП'ЮТАРНЫЯ ГУЛЬНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar52591
$a ГРАФІЧНЫ ДЫЗАЙН
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar53989
$a ВІРТУАЛЬНАЯ РЭАЛЬНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2438454
$a ПРАКТЫЧНЫ ДАПАМОЖНІК
$2 BYGNR
|
675 |
# |
# |
$a 004.946:794(035)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 13.01
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 50.41.25
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar13391384
$a Brathwaite
$b B.
$g Brenda
|
701 |
# |
1 |
$a Schreiber
$b Ian
$4 070
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20180810
$g RCR
|