|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001485591 |
005 |
20211110102518.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-1-118-87716-6
|
100 |
# |
# |
$a 20180810d2014 m y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a GB
|
105 |
# |
# |
$a ah g 001yy
|
109 |
# |
# |
$a ha
|
200 |
1 |
# |
$a Level up!
$e the guide to great video game design
$f Scott Rogers
|
205 |
# |
# |
$a 2nd ed.
|
210 |
# |
# |
$a Chichester
$c Wiley
$d 2014
|
215 |
# |
# |
$a XIII, 535, [2] с.
$c іл.
$d 24 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў падрадковых заўвагах
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 523―535
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14241
$a КАМП'ЮТАРНЫЯ ГУЛЬНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar81855
$a ДЫЗАЙН (камп'ютар. графіка)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar53989
$a ВІРТУАЛЬНАЯ РЭАЛЬНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14105292
$a ГУЛЬНЯВЫ ДЫЗАЙН
$2 DVNLB
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2438454
$a ПРАКТЫЧНЫ ДАПАМОЖНІК
$2 BYGNR
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1858340
$d Чычэстэр
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 004.946:794(035)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 13.01
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 50.41.25
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar13351766
$a Rogers
$b Scott
$g Scott
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20180810
$g RCR
|