|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001436950 |
005 |
20180202090139.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-1-138-84981-5
$b у пераплёце
|
100 |
# |
# |
$a 20171215d2016 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a GB
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Understanding video games
$e the essential introduction
$f Simon Egenfeldt-Nielsen, Jonas Heide Smith, and Susana Pajares Tosca
|
205 |
# |
# |
$a 3rd ed.
|
210 |
# |
# |
$a New York
$a London
$c Routledge
$d 2016
|
215 |
# |
# |
$a VII, 378 с.
$c іл.
$d 26 см
|
300 |
# |
# |
$a Гласарый: с. 311―316
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 337―368, бібліяграфія ў заўвагах у канцы раздзелаў
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 369―378
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14241
$a КАМП'ЮТАРНЫЯ ГУЛЬНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar53989
$a ВІРТУАЛЬНАЯ РЭАЛЬНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar38585
$a ЭКАНАМІЧНЫ АСПЕКТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar44296
$a КУЛЬТУРНЫ АСПЕКТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar9069426
$a РАЗВІВАЮЧЫЯ ГУЛЬНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar39695
$a ЭСТЭТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14237
$a КАМП'ЮТАРНАЯ ГРАФІКА
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1614608
$d Нью-Ёрк
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1584083
$d Лондан
$a Вялікабрытанія
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 004.946:794
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 13.01
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 50.41.25
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$a Egenfeldt-Nielsen
$b Simon
|
701 |
# |
1 |
$a Smith
$b Jonas Heide
$4 070
|
701 |
# |
1 |
$a Tosca
$b Susana Pajares
$4 070
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20171215
$g psbo
|