|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001436909 |
005 |
20180124084439.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-1-138-83160-5
$b у пераплёце
|
100 |
# |
# |
$a 20171215d2016 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a GB
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a The video game debate
$e unravelling the physical, social, and psychological effects of digital games
$f edited by Rachel Kowert and Thorsten Quandt
|
210 |
# |
# |
$a New York
$a London
$c Routledge
$d 2016
|
215 |
# |
# |
$a VІI, 195 с.
$c іл.
$d 24 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў канцы раздзелаў
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 193―195
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14241
$a КАМП'ЮТАРНЫЯ ГУЛЬНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12949790
$a КІБЕРПСІХАЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar53989
$a ВІРТУАЛЬНАЯ РЭАЛЬНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31303
$a САЦЫЯЛЬНЫ АСПЕКТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2189737
$a ШКОДА ЗДАРОЎЮ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2385859
$a КАМП'ЮТАРНАЯ ЗАЛЕЖНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1584083
$d Лондан
$a Вялікабрытанія
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1614608
$d Нью-Ёрк
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 004.946:794
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 616.89-008.44:004
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 50.41.25
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 76.29.52
$v 6
$2 rugasnti
|
702 |
# |
1 |
$a Kowert
$b Rachel
$4 340
|
702 |
# |
1 |
$a Quandt
$b Thorsten
$4 340
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20171215
$g psbo
|