|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001436840 |
005 |
20180213080955.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-0-262-03426-5
$b у пераплёце
|
100 |
# |
# |
$a 20171215d2016 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a GB
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a How games move us
$e emotion by design
$f Katherine Isbister
|
210 |
# |
# |
$a Cambridge
$a London
$c The MIT Press
$d 2016
|
215 |
# |
# |
$a XVIII, 167 с.
$c іл.
$d 21 см
|
225 |
1 |
# |
$a Playful thinking
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія ў заўвагах: с. 135―152
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 153―167
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar11723870
$a МЕДЫЯЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14241
$a КАМП'ЮТАРНЫЯ ГУЛЬНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar81855
$a ДЫЗАЙН (камп'ютар. графіка)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar52591
$a ГРАФІЧНЫ ДЫЗАЙН
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2644146
$a ДЫЗАЙНЕРСКАЕ ПРАЕКТАВАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31111
$a САЦЫЯЛЬНАЯ ПСІХАЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar69405
$a ПСІХАЛАГІЧНАЕ ЎЗДЗЕЯННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar39387
$a ЭМОЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar4429868
$a ЭМАЦЫЯНАЛЬНЫ ІНТЭЛЕКТ
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1584083
$d Лондан
$a Вялікабрытанія
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1812025
$d Кембрыдж
$a Злучаныя Штаты Амерыкі
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 004.9:159.922.2
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 794:004.9
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 15.21.21
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 15.41.21
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 13.21.01
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 50.05.03
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar13102518
$a Isbister
$b K.
$g Katherine
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20171215
$g psbo
|