|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001418379 |
005 |
20171120095454.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-1-107-53290-8
|
100 |
# |
# |
$a 20171005d2016 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Effective teaching and successful learning
$e bridging the gap between research and practice
$f Inez De Florio
|
210 |
# |
# |
$a New York
$c Cambridge University Press
$d 2016
|
215 |
# |
# |
$a XII, 234 с.
$c іл.
$d 23 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 221―229
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 231―234
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21222
$a АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar23025
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ДАСЛЕДАВАННІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22969
$a ПЕДАГАГІЧНАЯ ПСІХАЛОГІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar50449
$a ЯКАСЦЬ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2300671
$a МЕТАДАЛОГІЯ ДАСЛЕДАВАННЯЎ
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1614608
$d Нью-Ёрк
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 37.015.3
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 37.012
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.21
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 15.81.21
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar12916817
$a De Florio
$b I.
$g Inez
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20171005
$g psbo
|