Компетентностный подход к проблеме взаимодействия учителя начальных классов с семьей / В. Г. Игнатович, Е. Н. Герасимович // Пачатковая школа : навукова-метадычны часопіс з мультымедыйным дадаткам і ўкладкай "У дапамогу намесніку дырэктара" / заснавальнікі: Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Беларускі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя Максіма Танка, Рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства "Выдавецтва "Пачатковая школа" / У дапамогу намесніку дырэктара. — 2017. ― № 4. ― С. 28―32

Сохранено в:
Шифр документа: 3Н//1179589(050), 3Н//1180021(050), 3Н//1180022(050),
Вид документа: Статьи
Автор: Игнатович, В. Г. (род. 1972)
Язык: Русский
Предмет:
00000caa2a2200000 iz4500
001 BY-NLB-br0001387488
005 20190912093950.0
100 # # $a 20170524d2017 kf y0rusy50 ca 
101 0 # $a rus  $d rus  $d eng 
102 # # $a BY 
105 # # $a y z 000yy 
109 # # $a aa 
200 1 # $a Компетентностный подход к проблеме взаимодействия учителя начальных классов с семьей  $f В. Г. Игнатович, Е. Н. Герасимович 
300 # # $a Резюме на русском и английском языках 
320 # # $a Библиография: 5 назв. 
463 # 0 $1 001BY-NLB-br139131  $1 2001   $v 2017. ― № 4. ― С. 28―32 
606 0 # $3 BY-NLB-ar20010  $a НАЧАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar2782803  $a ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar2101714  $a КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ ПОДХОД  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar2653913  $a ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar2730438  $a ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar35569  $a УЧИТЕЛЯ  $2 DVNLB 
606 0 # $3 BY-NLB-ar28498  $a РОДИТЕЛИ  $2 DVNLB 
607 # # $3 BY-NLB-ar77427  $a Беларусь, Республика  $2 BY-auth 
615 # # $a Белорусский национальный документ 
660 # # $a e-bw 
675 # # $a 373.3.064.1(476)  $v 4 
675 # # $a 373.3.011.3-051(476)  $v 4 
686 # # $a 14.01.79  $v 6  $2 rugasnti 
686 # # $a 15.81.21  $v 6  $2 rugasnti 
700 # 1 $3 BY-NLB-ar3133530  $a Игнатович  $b В. Г.  $g Вия Геннадьевна  $c кандидат педагогических наук  $f род. 1972 
701 # 1 $a Герасимович  $b Е. Н. 
801 # 0 $a BY  $b BY-HM0000  $c 20170524  $g RCR