Традиционность как ценностно-ориентирующий фактор рекламной коммуникации Беларуси / Т. В. Еромейчик // Веснік БДУ : навуковы часопіс Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта / заснавальнік Беларускі дзяржаўны ўніверсітет. — 2016. ― № 2. ― С. 37―41

Saved in:
Шифр документа: 3Н//1159256(050), ##3Н//355821(053), ##3Н//355822(053), ##3Н//355823(053), 3Н//1166659(050), 3Н//1166660(050), ##3Н//364584(055),
Format: Articles
Main Author: Еромейчик, Т. В. (род. 1983)
Language: Russian
Subjects:

2016, №2: БДУ - 95 гадоў!

All : 1 , available: 1 Available  Place a Hold

Information about the copies

Shifr Fond Holding place Copy status Reading room
3Н//1159256(050) ОФХ журналов и продолжающихся изданий (050) 14:1 AVAILABLE Рекомендованный ЧитЗал

2016, №2: БДУ - 95 гадоў!

All : 1 , available: 1 Available  Place a Hold

Information about the copies

Shifr Fond Holding place Copy status Reading room
3Н//1166660(050) ОФХ журналов и продолжающихся изданий (050) 14:1 AVAILABLE Рекомендованный ЧитЗал

2016, №2: БДУ - 95 гадоў!

All : 1 , available: 1 Available Without order

Information about the copies

Shifr Fond Holding place Copy status Reading room
3Н//1166659(050) Зал белорусской литературы (021) 02 AVAILABLE NO PRE-ORDER