|
|
|
|
|
00000caa2a2200000 iz4500 |
001 |
BY-NLB-br0001310498 |
005 |
20210921123310.0 |
100 |
# |
# |
$a 20160818d2016 kf y0bely50 ca
|
101 |
0 |
# |
$a bel
$d bel
$d eng
|
102 |
# |
# |
$a BY
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Педагагічныя ідэі Анджэя Фрыч-Маджэўскага
$f Г. У. Болбас
|
215 |
# |
# |
$c іл.
|
300 |
# |
# |
$a Анатацыя на беларускай і англійскай мовах
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: 5 назв.
|
330 |
# |
# |
$a У артыкуле акцэнтавана ўвага на ўзаемасувязі перакананняў А. Фрыч-Маджэўскага з поглядамі прадстаўнікоў грамадскай і педагагічнай думкі Беларусі эпохі Адраджэння
|
463 |
# |
0 |
$1 001BY-NLB-br139717
$1 2001
$v 2016. ― № 6. ― С. 54―59
|
600 |
# |
1 |
$3 BY-NLB-ar3287966
$a Фрыч-Маджэўскі
$b А.
$g Анджэй
$f 1503—1572
$2 BY-auth
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar26113
$a АСВЕТНІКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar42730
$a ГУМАНІСТЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar24641
$a ПОЛЬСКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22987
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ТЭОРЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar46
$a 16 СТАГОДДЗЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar6235
$a ВЫХАВАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar19815
$a НАВУКОВАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar75996
$a АДРАДЖЭННЕ (эпоха)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar43639
$a ГІСТОРЫЯ ПЕДАГОГІКІ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar5066
$a Вялікае Княства Літоўскае
$2 BY-auth
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar42135
$a Беларусь
$2 BY-auth
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar41901
$a БІЯГРАФІЧНЫЯ ЗВЕСТКІ
$2 BYGNR
|
615 |
# |
# |
$a Белорусский национальный документ
|
660 |
# |
# |
$a ee
|
660 |
# |
# |
$a e-bw
|
675 |
# |
# |
$a 37(438)(092)
$v 4
|
675 |
# |
# |
$a 37(474/476ВКЛ)(091)
$v 4
|
686 |
# |
# |
$a 14.09.91
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.09.95
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-NLB-ar9255385
$a Болбас
$b Г. У.
$g Галіна Уладзіміраўна
$c кандыдат педагагічных навук
$f нар. 1978
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20160818
$g RCR
|