|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001283812 |
005 |
20161102083427.0 |
010 |
# |
# |
$a 978-0-253-01715-4
|
100 |
# |
# |
$a 20160415d2015 k y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a y z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
200 |
1 |
# |
$a Thinking about video games
$e interviews with the experts
$f David S. Heineman
|
210 |
# |
# |
$a Bloomington
$a Indianapolis
$c Indiana University Press
$d 2015
|
215 |
# |
# |
$a XIII, 251, [1] с.
$d 23 см
|
225 |
1 |
# |
$a Digital game studies
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 241―248
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 249―251
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14241
$a КАМП'ЮТАРНЫЯ ГУЛЬНІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar53989
$a ВІРТУАЛЬНАЯ РЭАЛЬНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar9238
$a ДЫЗАЙН
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar38585
$a ЭКАНАМІЧНЫ АСПЕКТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar44296
$a КУЛЬТУРНЫ АСПЕКТ
$2 DVNLB
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2875135
$a ІНТЭРВ'Ю
$2 BYGNR
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1802889
$d Блумінгтон
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1816735
$d Індыянапаліс
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 004.946:794(047.53)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 13.01
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 50.41.25
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar10545512
$a Heineman
$b D. S.
$g David S.
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20160415
$g psbo
|