|
|
|
|
|
00000caa2a2200000 iz4500 |
001 |
BY-NLB-br0001282072 |
005 |
20160413160421.0 |
100 |
# |
# |
$a 20160409d2015 kf y0bely50 ca
|
101 |
0 |
# |
$a bel
$d rus
$d eng
|
102 |
# |
# |
$a BY
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a aa
|
122 |
2 |
# |
$a d1921||||
$a d1939||||
|
200 |
1 |
# |
$a Транспарт і шляхі зносін у Заходняй Беларусі (1921—1939 гг.)
$f А. К. Гецэвіч
|
215 |
# |
# |
$c табл.
|
300 |
# |
# |
$a Рэзюмэ на рускай і англійскай мовах
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: 13 назв.
|
463 |
# |
0 |
$1 001BY-NLB-br0000636875
$1 2001
$v 2015. ― № 3. ― С. 6―12
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar5286143
$a ТРАНСПАРТНАЯ ІНФРАСТРУКТУРА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar26702
$a ШЛЯХІ ЗНОСІН
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar34499
$a ТРАНСПАРТНАЯ СЕТКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar10271
$a ЧЫГУНАЧНЫ ТРАНСПАРТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar5763
$a ВОДНЫ ТРАНСПАРТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar1610
$a АЎТАМАБІЛЬНЫ ТРАНСПАРТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar8254
$a ГРАМАДЗЯНСКАЯ АВІЯЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar83075
$a ГРАМАДСКІ ТРАНСПАРТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3364227
$a 20 СТАГОДДЗЕ 20-я ГАДЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3364270
$a 20 СТАГОДДЗЕ 30-я ГАДЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar12433
$a ГІСТОРЫЯ ПЫТАННЯ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar87463
$a Заходняя Беларусь
$2 BY-auth
|
615 |
# |
# |
$a Белорусский национальный документ
|
660 |
# |
# |
$a e-bw
|
675 |
# |
# |
$a 94(476-15)"1921/1939"
$v 4
|
675 |
# |
# |
$a 656(476-15)(091)
$v 4
|
686 |
# |
# |
$a 03.17
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 73.01.09
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-1555594
$a Гецэвіч
$b А. К.
$g Андрэй Казіміравіч
$c кандыдат гістарычных навук
$f нар. 1981
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20160409
$g psbo
|