|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001276122 |
005 |
20160930091356.0 |
010 |
# |
# |
$a 3-515-05834-6
|
100 |
# |
# |
$a 20160321d1991 f y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a ger
|
102 |
# |
# |
$a DE
|
105 |
# |
# |
$a a j 001yy
|
109 |
# |
# |
$a ga
$a gb
|
200 |
1 |
# |
$a Einführung in die Berufspädagogik
$f Andreas Schelten
|
210 |
# |
# |
$a Stuttgart
$c Franz Steiner
$d 1991
|
215 |
# |
# |
$a 258 с.
$c табл., схем.
$d 23 см
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 247―256, бібліяграфія ў канцы раздзелаў
|
320 |
# |
# |
$a Прадметны паказальнік: с. 257―258
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar7374566
$a ПРАФЕСІЙНАЯ ПЕДАГОГІКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar26287
$a ПРАФЕСІЙНАЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2119231
$a АДУКАЦЫІ СІСТЭМА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar54760
$a АДУКАЦЫЙНАЯ ПАЛІТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar70833
$a РЭФОРМЫ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2233894
$a НАВУЧАЛЬНЫ ПРАЦЭС
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar45955
$a ПЕДАГАГІЧНЫ ПРАЦЭС
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2708421
$a ДЫДАКТЫЧНЫЯ ПРЫНЦЫПЫ НАВУЧАННЯ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2693697
$a Федэратыўная Рэспубліка Германія (1949—1990)
$2 BY-auth
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2286650
$a НАВУЧАЛЬНЫ ДАПАМОЖНІК ДЛЯ ВНУ
$2 BYGNR
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar2273472
$a НАВУЧАЛЬНА-МЕТАДЫЧНЫ ДАПАМОЖНІК ДЛЯ СТУДЭНТАЎ ВНУ
$2 BYGNR
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar1762757
$d Штутгарт
$2 BY-auth
|
660 |
# |
# |
$a e-ge
|
675 |
# |
# |
$a 377.01(072)(075.8)
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 377(430.1)(072)(075.8)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.33
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.31
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.33
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.35
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.91
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.15.01
$v 6
$2 rugasnti
|
700 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar10387230
$a Schelten
$b A.
$g Andreas
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20160321
$g psbo
|