|
|
|
|
|
00000cam2a2200000 ib4500 |
001 |
BY-NLB-br0001265685 |
005 |
20160310084933.0 |
100 |
# |
# |
$a 20160212d1831 m y0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a fre
|
102 |
# |
# |
$a FR
|
105 |
# |
# |
$a ah z 000ay
|
109 |
# |
# |
$a ma
|
200 |
1 |
# |
$a Émile, ou De l'éducation
$h T. 2
|
210 |
# |
# |
$d 1831
|
215 |
# |
# |
$a 436 c., [1] л. іл.
|
461 |
# |
0 |
$1 001BY-NLB-br0001265683
$1 2001
$v T. 4
|
517 |
1 |
# |
$a De l'éducation
$z fre
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar36507
$a ФРАНЦУЗСКАЯ ФІЛАСОФІЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar48625
$a ФІЛАСОФСКІЯ ВУЧЭННІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar36004
$a ФІЛАСОФІЯ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22987
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ТЭОРЫІ
$2 DVNLB
|
608 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar92013
$a РАМАН
$2 BYGNR
|
675 |
# |
# |
$a 821.133.1-31
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 1(44)(092)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 02.91.91
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.07
$v 6
$2 rugasnti
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20160212
$g psbo
|