|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0001254318 |
005 |
20161007135346.0 |
010 |
# |
# |
$a 0-8213-6170-8
|
100 |
# |
# |
$a 20151224d2005 k u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a z 001yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
|
200 |
1 |
# |
$a Expanding opportunities and building competencies for young people
$e a new agenda for secondary education
|
210 |
# |
# |
$a Washington
$c The World Bank
$d 2005
|
215 |
# |
# |
$a XXVІІI, 300 с.
$c табл., дыягр.
$d 23 см
|
225 |
1 |
# |
$a Directions in development
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 265―291
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 292―300
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar54760
$a АДУКАЦЫЙНАЯ ПАЛІТЫКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar54784
$a ЭКАНОМІКА АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar11617
$a ІНВЕСТЫЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar50449
$a ЯКАСЦЬ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21226
$a АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22985
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ТЭХНАЛОГІІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar14535
$a КАНТРОЛЬ ВЕДАЎ, НАВЫКАЎ І ЎМЕННЯЎ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2641187
$a КІРАВАННЕ АДУКАЦЫЯЙ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar70833
$a РЭФОРМЫ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31746
$a СЯРЭДНЯЯ АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar3369206
$d Вашынгтон
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 373.014.3
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.25.01
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.15.15
$v 6
$2 rugasnti
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar170046
$a United Nations
$b World Bank
$4 070
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20151215
$g psbo
|