|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0001253961 |
005 |
20160405134403.0 |
010 |
# |
# |
$a 0-8213-4629-6
|
100 |
# |
# |
$a 20151223d2000 k u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
|
200 |
1 |
# |
$a Administrative barriers to foreign investment
$e reducing red tape in Africa
$f James J. Emery [et al.]
|
210 |
# |
# |
$a Washington
$c The World Bank
$d 2000
|
215 |
# |
# |
$a XI, 195 с.
$c табл., схем.
$d 23 см
|
225 |
1 |
# |
$a Occasional paper
$f Foreign Investment Advisory Service
$x 1018-4902
$v 14
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 93―94, бібліяграфія ў заўвагах: с. 89―92, 187―195
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar11829
$a ЗАМЕЖНЫЯ ІНВЕСТЫЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2421094
$a ІНВЕСТЫЦЫЙНАЯ ПРЫВАБНАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2723614
$a ІНВЕСТЫЦЫЙНЫ КЛІМАТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar8612705
$a АДМІНІСТРАЦЫЙНЫЯ БАР'ЕРЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar38591
$a ЭКАНАМІЧНАЕ СТАНОВІШЧА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar25091
$a ПРАВАВОЕ РЭГУЛЯВАННЕ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar3256
$a Афрыка
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar3369206
$d Вашынгтон
$2 BY-auth
|
660 |
# |
# |
$a f
|
675 |
# |
# |
$a 339.727.22(6)
$v 4
$z rus
|
675 |
# |
# |
$a 330.342.22(6)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 06.51.87
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 06.52.43
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 06.51.67
$v 6
$2 rugasnti
|
701 |
# |
1 |
$a Emery
$b James J.
$4 070
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar170046
$a United Nations
$b World Bank
$4 650
|
712 |
0 |
2 |
$3 BY-SEK-801206
$a Foreign Investment Advisory Service
$4 650
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20151106
$g psbo
|