|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0001253010 |
005 |
20200318075105.0 |
010 |
# |
# |
$a 0-8213-4721-7
|
100 |
# |
# |
$a 20151221d2000 k u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a g 001yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
|
200 |
1 |
# |
$a Privatization and regulation of transport infrastructure
$e guidelines for policymakers and regulators
$f edited by Antonio Estache, Ginés de Rus
|
210 |
# |
# |
$a Washington
$c The World Bank
$d 2000
|
215 |
# |
# |
$a XI, 316 с.
$c табл., схем.
$d 24 см
|
225 |
1 |
# |
$a WBI development studies
$f World Bank Institute
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 293―305
|
320 |
# |
# |
$a Паказальнік: с. 307―316
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar34445
$a ТРАНСПАРТ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar25427
$a ПРЫВАТЫЗАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar38609
$a ЭКАНАМІЧНАЕ РЭГУЛЯВАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar5286143
$a ТРАНСПАРТНАЯ ІНФРАСТРУКТУРА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3336
$a АЭРАПОРТЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar24773
$a ПАРТЫ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar10303
$a ЧЫГУНКІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar1602
$a АЎТАМАБІЛЬНЫЯ ДАРОГІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar38497
$a ЭКАНОМІКА ТРАНСПАРТУ
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar3369206
$d Вашынгтон
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 338.47:656:338.49(035)
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 06.71.09
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 73.01.75
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 06.56.81
$v 6
$2 rugasnti
|
702 |
# |
1 |
$a De Rus
$b Ginés
$4 340
|
702 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar10007291
$a Estache
$g Antonio
$b A.
$4 340
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar170046
$a United Nations
$b World Bank
$4 070
|
711 |
0 |
2 |
$3 BY-SEK-589090
$a World Bank Institute
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20151016
$g psbo
|