|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0001245523 |
005 |
20160105132656.0 |
010 |
# |
# |
$a 0-8213-3734-3
|
100 |
# |
# |
$a 20151201d1996 k u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
|
200 |
1 |
# |
$a Monitoring the learning outcomes of education systems
$f Vincent Greaney, Thomas Kellaghan
|
210 |
# |
# |
$a Washington
$c The World Bank
$d 1996
|
215 |
# |
# |
$a VIII, 86 с.
$c табл.
$d 23 см
|
225 |
1 |
# |
$a Directions in development
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 77―84
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21222
$a АДУКАЦЫЯ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2119231
$a АДУКАЦЫІ СІСТЭМА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2135668
$a СТАТЫСТЫКА АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar3162220
$a ПЕДАГАГІЧНЫЯ ВЫМЯРЭННІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar18842
$a МАНІТОРЫНГ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22451
$a АЦЭНКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar50449
$a ЯКАСЦЬ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2703580
$a АЦЭНКА ЯКАСЦІ
$2 DVNLB
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar3369206
$d Вашынгтон
$2 BY-auth
|
675 |
# |
# |
$a 37.012.4/.5
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.73
$2 rugasnti
$v 6
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.29
$2 rugasnti
$v 6
|
701 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-118790
$a Greaney
$b V.
$g Vincent
$4 070
|
701 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-560031
$a Kellaghan
$b T.
$g Thomas
$4 070
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar170046
$a United Nations
$b World Bank
$4 650
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20151201
$g psbo
|