|
|
|
|
|
00000cam0a2200000 ii4500 |
001 |
BY-NLB-br0001237718 |
005 |
20191030141059.0 |
010 |
# |
# |
$a 0-8213-3593-6
|
100 |
# |
# |
$a 20151106d1996 k u0bely50 ba
|
101 |
0 |
# |
$a eng
|
102 |
# |
# |
$a US
|
105 |
# |
# |
$a a z 000yy
|
109 |
# |
# |
$a ra
|
200 |
1 |
# |
$a Education achievements and school efficiency in rural Bangladesh
$f Shahidur R. Khandker
|
210 |
# |
# |
$a Washington
$c The World Bank
$d 1996
|
215 |
# |
# |
$a XI, 65 с.
$c табл., дыягр.
$d 28 см
|
225 |
1 |
# |
$a World Bank discussion papers
$x 0253-210X
$v № 319
|
320 |
# |
# |
$a Бібліяграфія: с. 65
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar29629
$a СЕЛЬСКАЯ МЯСЦОВАСЦЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar21290
$a ШКОЛЫ (агульнаадукац. установы)
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar51913
$a ШКОЛЬНАЕ НАВУЧАННЕ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar50449
$a ЯКАСЦЬ АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar50918
$a АДУКАЦЫЙНЫ ЎЗРОВЕНЬ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar22451
$a АЦЭНКА
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar31347
$a САЦЫЯЛАГІЧНЫЯ ДАСЛЕДАВАННІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar2135668
$a СТАТЫСТЫКА АДУКАЦЫІ
$2 DVNLB
|
606 |
0 |
# |
$3 BY-NLB-ar9792
$a ДАМАШНІЯ ГАСПАДАРКІ
$2 DVNLB
|
607 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar59000
$a Бангладэш
$2 BY-auth
|
620 |
# |
# |
$3 BY-NLB-ar3369206
$d Вашынгтон
$2 BY-auth
|
660 |
# |
# |
$a a-bg
|
675 |
# |
# |
$a 373.091.2(549.3):303.094.5
$v 4
$z rus
|
686 |
# |
# |
$a 14.25.01
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.91
$v 6
$2 rugasnti
|
686 |
# |
# |
$a 14.01.75
$v 6
$2 rugasnti
|
701 |
# |
1 |
$3 BY-SEK-ar1602664
$a Khandker
$b Shahidur R.
$4 070
|
710 |
0 |
2 |
$3 BY-NLB-ar170046
$a United Nations
$b World Bank
$4 650
|
801 |
# |
0 |
$a BY
$b BY-HM0000
$c 20151106
$g RCR
|